Wednesday 29 January 2014

Mesej Dari Presiden



Bina Kemewahan Anda Hari Ini

Pergolakan ekonomi dunia amat membimbangkan ramai orang sekaligus ia menggugat asas kehidupan harian sebaik kita melangkah ke tahun 2011. Namun, dalam masa yang getir ini Perubahan merupakan sesuatu yang perlu dibuat, berikutan tanggungjawab yang telah kita galas sebelumnya – utuk mencipta kemewahan dan kesejahteraan kepada orang sekeliling kita.

Peluang Shaklee merupakan gerbang kepada kesejahteraaan kesihatan dan kestabilan kewangan peribadi anda dalam mendepani masa yang getir ini. Inilah masanya kita diuji untuk membantu lebih ribuan penduduk dunia menempuh situasi krisis ekonomi sejak lebih 50 tahun yang lalu.

Peluang perniagaan yang mengagumkan ini mungkin akan memberi sinar perubahan yang besar kepada anda hari ini kerana ramai yang tercari-cari perniagaan yang kurang berisiko, modal permulaan perniagaan yang kecil namun punyai peluang untuk berkembang.
Apa yang hebatnya tentang Peluang Shaklee ini adalah anda dapat meningkatkan kesihatan dan dalam masa yang sama turut meningkatkan kewangan dan berhubung dengan lebih ramai kenalan baru dan berkongsi setiap hari sehinggalah anda mencapai kebebasan kewangan yang diimpikan.

Kita tidak boleh berjaya sendiri. Untuk menuju ke arah apa yang diimpikan kita perlukan keluarga, sahabat, jiran dan orang ramai untuk mengubah lanskap kehidupan harian daripada seorang yang biasa-biasa kepada seorang yang luar biasa. Peluang Shaklee mampu merealisasikan impian anda.

Kami mempunyai barisan produk yang hebat untuk anda mengecapi kesihatan yang baik, sistem pemasaran yang terbukti dapat membina kemewahan yang diimpikan. Justeru, hari ini kami ingin mempelawa anda untuk menyertai kami dengan menghubungi kami atau barisan para usahawan bebas kami.


Salam hormat,

VICTOR LIM
PRESIDEN