Thursday 30 January 2014

Perniagaan Al-Jabbar

"Selamat Datang Ke Perniagaan Al-Jabbar, Muar, Johor"

Untuk pengetahuan para pengunjung dan pembaca blog ini, syarikat kami juga adalah stokis daerah Muar bagi produk-produk popular keluaran Al-Jabbar. Sememangnya rangkain produk Al-Jabbar ini sudah terkenal di negara kita dan juga di negara-negara Asia Tenggara kerana terbukti berkesan dan paling digemari oleh pengguna-pengguna serta terdapat banyak testimoni yang membuatkan ianya semakin berkembang dan maju.

Selain itu promosi serta pendedahan secara meluas di media-media semasa tanahair, produk Al-Jabbar adalah antara produk paling laris kami jual di premis perniagaan kami di Muar ini. Selain penapis air Al-Jabbar, kami juga menjual pelbagai produk kesihatan bagi memenuhi permintaan pelanggan-pelanggan kami disini.






Di bawah adalah antara produk-produk paling laris Al-Jabbar yang boleh anda semua dapati di stokis kami.





Tonik Hati (Hot Item!!)




Penapis Air Al-Jabbar (Hot Items!!)


























PROMOSI

                                 RM499 SAHAJA


Sistem air Dr. Jabbar Energy Life mengambil contoh prinsip mata air mineral dan air bukit semulajadi. Ia menggunakan bahan-bahan dari alam semulajadi dan karbon diaktifkan berkualiti tinggi dan seramik biotenaga. Molekul air diubahsuai untuk memudahkannya diserap oleh badan sekaligus membuang toksin, kekotoran dari badan kita dan memperbaiki peredaran darah.

Sistem air Dr. Jabbar Energy Life berfungsi dengan sistem 7 penapisan yang bermutu tinggi menggunakan teknologi Jepun dan Korea berupaya menyahtoksin, kekotoran dan pelbagai bahan cemar kimia sekaligus menjana "AIR HIDUP". Faedah yang dapat kita perolehi dari penapis air
yang baik seperti Dr. Jabbar Bio-Aura Water Life System bukan sahaja memberi kita air yang bersih, segar dengan menyahkan bahan cemar kimia yang tidak kelihatan dengan mata kasar, malah ia juga menghasilkan air yang mempunyai AURA dengan tenaga "bio-electromagnetic field" yang tinggi untuk kesihatan yang optima.



penapis air dr jabbar





















Sila lah ke premis perniagaan kami di alamat di bawah:-

No 2,Taman Sri Temeggung Ahmad, 84000, Muar Johor.
Waktu Perniagaan : 8.00 pagi - 10.00 mlm (Dibuka setiap hari)
Tel : 017-683 9903 (Hjh Khatijah), 012-222 2846 (Hj Hasbullah)